Sunday, June 28, 2009

وراء كل أوباما ميشيل





ميشيل: ليه ضربت الدبانة


اوباما: اهدي ياحبيبتي دي دبانة مالك منزعجة ليه


ميشيل: اهدى ازاي انت جرالك ايه معندكش قلب تضرب دبانة مسكينة


اوباما : اعملها ايه بس قعدت تزن فوق راسي تزن فوق راسي تزن فوق راسي


ميشيل: كنت هشيتها


اوباما: قعدت اقولها هش متهشتش هش متهشتش هش متهشتش


ميشيل: كنت حاول مرة تانية


اوباما: حبيبتي انتي شاغله نفسك ليه بالموضوع ده دي حتة دبانة لاراحت ولاجت


ميشيل: يعني ايه حتة دبانة مش روح دي مش انثي دي مش ليها زوج وعيال وعيلة انت اتغيرت اوي مكنتش كده يااوباما


اوباما: حبيبتي انا مكنش قصدي خالص صدقيني ومجاش في بالي كل اللي بتقوليه ده


ميشيل: يعني ايه مفكرتش عجبك كده منظمة حقوق الدبان لما تقلب علينا وتبعتلنا كل الدبابين اللي عندها تقتحم علينا البيت الابيض


اوباما: أخخخخخخخ تصوري مجاش في بالي خالص أنا كل اللي حسيت بيه انها بتتحداني قدام كاميرات التليفزيون قولت لازمن أوري للجميع اخرة اللي بيتحداني ايه


ميشيل: أنت فاكر رسالتك دي هتوصل .. انا خوفت على ماليا وساشا من المنظر الفظيع ده ولحد دلوقتي معرفوش حاجة


اوباما: ارجوكي ياميشيل متقولش لعيالي اللي عملتو هيقولوا على ابوهم ايه وحش كاسر


ميشيل: ياريت ده العيال لو عرفوا كده هيفقدوا فيك الثقة خالص ومش هتعرف تربيهم وسلوكياتهم ممكن تتغير للأسوء


اوباما: طيب اعمل ايه دلوقتي اصلح غلطتي ازاي


ميشيل: تصدر مرسوم رئاسي فورا وتعتذر فيه عن الحادث الاليم ده وتعتذر وتتعهد بعدم تكرار مثل هذه الافعال امام شاشات التلفاز لازم ترجع ثقة الناس فيك


اوباما: حاضر ياحبيبتي

2 comments:

Anonymous said...

ياسلام عليكي ياميشيل ادي الستات ولابلاش

Anonymous said...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه