Monday, November 3, 2008

هابي فالنتين

كل سنة وأنا طيبة

9 comments:

AHMED SAMIR said...

تصدقي اني كنت ناسي
دة انا كدة هاخد مخالفة جامدة

Ahmed Mubarak said...

بلاش سيره الطين ده والنبي
انا هجبلك سيره حلوه

ربنا ان شاء الله يجوزك وقت ما تعوزي الشاب الامور الكويس الي تحبيه ويراعيك ويكون حنين وقد المسؤوليه ..ويريحك وحماتك تبقى كويسه ان شاء الله
:P

تحياتي

Anonymous said...

المؤشر

طهقان said...

فيكي الخير يا بنتي
فكرتني

كل سنة وانت طيبة

طيب ودا بندبح فيه ايه ؟


اه...
لاقيتها

Anonymous said...

أحمد سمير
******
ههههههههه طب اجري يلا بسرعة الحق نفسك لحسن تمن المخالفات دي غالي اوي

تحياتي ربنا يكرمك ويسعدك

Anonymous said...

أحمد مبارك
*********
ياسيدي خليك فريش واخرج من مود انا بكره الطين ده ده يوم عادي جيب ورد لبابا وماما واخواتك

حلوة الدعوات دي ادعي كمان ولك بالمثل

تحياتي ومنورني طبعا

Anonymous said...

المؤشر
****
اهلا وسهلا

Anonymous said...

طهقان
*****
ايشي خيال ياناس طهقان عندي يادي النور يادي الهنا منور يافندم وحمدلله على السلامة لعودتك واضح انها حالة بتيجي لكل المدونين عامة انا عرفت انك خسرت ثلاثين كيلو ماشاء الله عقبالي بس انا عايزة اخسر خمسة كيلو بس ادعيلي بقى
وسلميلي على طهقانة مراتك

تحياتي

ابو العربى said...

اه الفلنتين داى زيز از فرى انبورتنت داى بوت مفيش فيده ايهىء اه ايهىء اه